Wednesday, October 28, 2009

ukhuwah keranaMU....



Aku rindukan TEMAN untuk berjuang,

Aku rindukan SAHABAT untuk berjihad,

KAWAN senda dan juga tawa,

SADIQ untuk sama-sama beribadat,

RAKAN untuk bersama-sama bermuhasabah,

sama-sama saling berpesan dengan kebenaran dan kesabaran..

Hari ni jiwa kacau.....rndukn sgt2 shbtku y sorng ini....dh lme x brsua...bgaimana rupa skrg???chat???ni lah insan yg byk mmbuka mata aku...bhwa hdup ni pnuh ngn hikmah2 brharga y pnuh brmakna dr Allah....tiap ape y Allah beri, pnuh adil...ckup smpurna....Maha hebatMU ya Allah....subhanallah...prkenalan juga pertemuan singkat slama 1 sem d mtrx mmpu beri kami halawatul ukhuwwah krnMu ya Allah...aku rindukan ukhuwah kita,nurul ain bt. mohamad...andai kau tahu,shbtku......

4 comments:

niqabgurlz said...

salam my dear.. =)
xrindu ke kat ur fren sorg ni..heee~
8care yer najibah ku sayang..
Janganlah bersedih sahabatku..
"Sesungguhnya yang jauh itu dekat"
Jauh di mata dekat di hati kan..
Jaga diri Jaga Iman Hiasi peribadi...

dealova said...

along ooo along..
wah2.
dah ade blog la skrg..
i link u ..=)

Aumuni shop said...

salam, salam ukhuwah juga,,,
semoga ikatan kan berpaut berdasarkan akidah kpdNya juga.

ana baru nak berjinak2 dengan website baru ana. harap dapat sokongan antum semua juga di :

www.aumuni-shop.blogspot.com

syukran :)
salam ukhuwah dr ana

siti razanah said...

kak jib...!!

rindunyer kat akak n shabt2 kmns...
ni siti kmph..